© 2014 Danmark Skiforbund. Alle rettigheder reserveret.
Nyheder fra Fis-ski.com
3. januar 2014 kl. 15:14
Takanashi's winning streak continues in Chaikovsky
3. januar 2014 kl. 13:42
Sundby increases Tour leader with dominant 35 km win
3. januar 2014 kl. 12:27
Svenja Wuerth fell in Chaikovsky
3. januar 2014 kl. 11:17
Astrid Jacobsen (NOR) wins ladies 15 km pursuit free in Toblach
SPONSORER








Ønsker du at indstille din lokale udgave?

Vælg en udgave for fokuseret nyhedsdækning, når du besøger AL.com. Godt morningand velkommen tilbage til The Heart Beat! I dag og i morgen vil vi fortsætte toexplore nytårsforsætter. Så RIGHTNOW, alle er motiveret til at få sunde. Det er bare karakteren af ​​nytår. Men, hvordan kan du slå en resolution til en vane? Hvordan kan du få activewithout en gym medlemskab? Læs nedenfor og find ud af ... Fri træning! Ingen medlemskab påkrævet

Bliv aktiv ... med eller uden en gym:. Modsætning topopular mening er en gym medlemskab ikke forpligtet til at opnå fysisk kondition. Gooutside og køre rundt i nabolaget, finde en lokal park med en stor walkingtrail, søge efter gratis yoga klasser i dit område ... dælen, tage trappen på work.Do hvad det tager at komme i gang ... 30 minutter om dagen, fem dage om ugen.

Kend dine vaner: Ofte er vores bedste hjerte-sunde intentioner saboteret beforethey blevet rutine. Hvis du gør en positiv livsstil ændring, du har brug for Tobe flittig om det i flere uger, indtil det bliver en vane. Hvis du ønsker tostart vandre hver dag efter arbejde i stedet for at synke ind i din sofa ... gøre everyeffort at undgå sofaen, når du kommer hjem. Bedre endnu, sætte din walking shoesin din bil og hoved til en lokal park, FØR du kommer hjem hver dag for at undgå thetemptation. Efter et par uger, vil din nye vane bliver anden karakter. Go green: Hvordan omkring en 2014, der indeholder masser af grøn mad? Incorporatesome friske, sunde greens som grønkål i din almindelige kost. Tænk Brussels'sprouts er brutto? Tja, prøv dem stegt med lidt ekstra jomfruolivenolie oiluntil let brunet og du kan bare ændre din mening. Spinat, whichalways et godt valg, kan indarbejdes i smoothies! Enten ved traditionalmeans eller ej, er der altid en måde at gøre din kost lidt mere grønt. Slut med American Heart Association byfollowing vi, og. Tekst SUNDHED til 27722 for sunde lifestyletips og hjerte sundt information på farten! Links på denne blog er notendorsements.
Related Articles:
canada goose jakke tilbud
canada goose jakke trillium parka
tilbud canada goose jakke
canada goose jakke outlet
canada goose trillium parka
lang canada goose jakke
Om Dskif
Bestyrelsen
De ansatte
Disciplin team
Ledige stillinger
DISCIPLINER
Alpin
Langrend
Freestyle
Rulleski
Snowboard
Telemark
Bob
SKIKLUBBER
Danmarks skiklubber er for alle, der ønsker at få endnu mere ud af deres skiløb - uanset om man er begynder eller ekspert. Her dyrkes alle former indenfor Alpin, Langrend, Telemark...

Læs mere
DANMARKS SKIFORBUND
Danmarks Skiforbund
Idrættens Hus
Brøndby Stadion 20
DK-2605 Brøndby
Telefon: +45 43 26 23 30
info@skiforbund.dk